fyfan.


Idag är det dags, tänkt och sagt att jag ska prova mina ben. Ifall dem orkar bära en längre stund. Och ifall kraften räcker längre än, från soffan till toaletten och tillbaka. Just nu känns det faktiskt sjukt bra. Jag har gått runt lite här hemma och provat och de känns helt ok .. Lite trött och svettig blir man allt. Men va tusan, någon gång måste jag ju sätta igång.

Jag har faktiskt plattat håret och sminkat mig idag, känns som att det var en evighet sen sist. Och det var de ju, 10 dagar. Det är rätt lång tid. Och jag har jeans, de känns helt otroligt. Jag som bott i mjukiskläder. Åh, I just love jeans. :D



Jäjä, nog om det. Känns ju sådär lagom intressant att veta.



jag återkommer senare när mina projekt är utförda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0