15/1 - 09


Tillbaka på jobbet igen, första dagen är avklarad och det gick bra. Må ju säga att jag är sjukt jävla trött, iofs inte så konstigt. Trodde dock att jag skulle stupa, men de hände inte. Tackar vi för. Vill ni veta nå sjukt? - När jag kom till jobbet imorse så var det första jag gjorde var att lägga matlådan i kylen så den skulle hinna tina till lunch. Och tre timmar efter, när det är dags för lunch, går jag in i lunchrummet, öppnar kylen jag la lådan i .. Till min förvåning ligger den inte där, börjar klia mig i skallen och öppnar andra kylen, näe inte där heller. Börjar fundera, hur jävla snurrig var ja i morse? - Kikar i frysen också. Näedå inte fan låg den där heller. Då slog det mig, vafan har jag lagt den i micron? Har ju hänt på fyllan att man ställt in någonting som egentligen ska ligga i kylen i micron - sorry mamma. Aa kikar första micron, näe. Kikar andra, näe. Kollar i ugnen, näe inte där heller. Då säger damerna som jobbar på ekonomi - Städtanten rensade kylen imorse. OKEJ TACK FÖR DET. Då har hon alltså slängt min matlåda. Allt innehåll samt matlådan. Vafan är det för jävla stil.. Blev så förbannad så jag kokade. Helvete, hon ska vara glad att jag inte stötte på henne under dagens gång, hade nog skallat henne isof.. Så fruktansvärt arg. Så min lunch bestod utav, mandariner och en banan. Inte så jävla bra kanske när fortfarande är sjuk. Känns åt helvete. Hon ska ju få veta att hon lever imorgon iaf. Jaja, sån skit händer mig första dagen på jobbet. Inte så kul..


Jag har iaf fått tid till min kurator/psykolog nu. Ska vara där 10,00 på måndag. Känns sjukt bra! :)
Bästa är att jag får betalt för att vara där, haha. Sinnes! Lite bupp, näe vaddå.  - Tack jobbet.



Nu måste jag försöka äta någonting.
Jag återkommer senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0