- Always on my mind.


If I made you feel second best, I'm sorry I was blind.




Ibland inser man sina misstag senare. Ibland kanske man ska låta vissa saker vara osagt.
Samtidigt som jag önskar att du aldrig hört av dig, fylls jag ändå av en viss glädje.
Jag vill någonstans innerst inne ha dig i mitt liv, för vi Var bra.
Men å andra sidan, så är jag enormt osäker.

Och nu när du börjat falla i min tankebana kan jag inte släppa det.
För självklart har jag miljontals frågor som jag vill ha besvarade.
Men också så vill jag ha dig delaktig i mitt liv. För du har ändå gett mig en hel del.

Men ibland visar vägen två håll. Och man kan inte alltid gå hand i hand.
Våran tid kanske är över, vem vet.


Just nu är jag alldeles konstig innuti.
Jag vet inte om jag vill gråta eller skratta.






Jag lånar orden från tanten imorse;

Ord räcker inte till när man har ont i hjärtat,
Det enda de handlar om, är hur du tar dig ur allting.
Ifall du är redo att ge dig in helhjärtat i ditt mörker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0